Otsi logiraamatust:

Toetab Blogger.

Minust

Minust
Tere, mina olen Aveli. Siin väikeses blogipesas saate näha minu loomingulisi katsetusi õmblemise vallas :)

Hakka lugejaks:

Follow this blog with blogger!

Järgi logiraamatut:



Follow on Bloglovin

Follow Me on Pinterest

Võtan osa...

Spring Race Challenge

Märksõnad

õmblemine ( 68 ) tee ise ( 50 ) pluus ( 33 ) kingitused ( 26 ) inspiratsioon ( 23 ) sport ( 22 ) ilu ( 19 ) aksessuaarid ( 17 ) filosofeerimine ( 17 ) lõiked ( 17 ) meestele ( 17 ) dressid ( 16 ) kleit ( 16 ) seelik ( 12 ) ehted ( 11 ) pildistamine ( 10 ) ümbertegemine ( 10 ) esinemisriided ( 9 ) kangad ( 9 ) püksid ( 9 ) juuksed ( 8 ) kosmeetika ( 8 ) retuusid ( 8 ) T-särk ( 7 ) jõulud ( 7 ) pinterest ( 7 ) suvi ( 7 ) toit ( 7 ) õppimine ( 7 ) kaelakee ( 6 ) kangapoed ( 6 ) blogi ( 5 ) korsett ( 5 ) kott ( 5 ) küüned ( 5 ) küünelakk ( 5 ) õmblusmasin ( 5 ) kudumine ( 4 ) overlok ( 4 ) Kandes omaloomingut ( 3 ) Sedamoodi ( 3 ) Vahvate asjade logiraamat ( 3 ) kujundus ( 3 ) käekett ( 3 ) pesu ( 3 ) pits ( 3 ) sisustus ( 3 ) teksa ( 3 ) Spring race challenge ( 2 ) ebaõnnestumine ( 2 ) isetegija ( 2 ) kangavärv ( 2 ) kikilips ( 2 ) kreem ( 2 ) käevõru ( 2 ) lastele ( 2 ) lips ( 2 ) lõpetamine ( 2 ) mustikad ( 2 ) mänguasjad ( 2 ) parandamine ( 2 ) raha ( 2 ) retsept ( 2 ) salv ( 2 ) sokid ( 2 ) teeme koos ( 2 ) teksased ( 2 ) ujumisriided ( 2 ) villased sokid ( 2 ) õpetus ( 2 ) Andorra ( 1 ) auhind ( 1 ) autosse ( 1 ) bikiinid ( 1 ) denim24.ee ( 1 ) huulepalsam ( 1 ) in English ( 1 ) jakk ( 1 ) juuksehooldus ( 1 ) juuksemask ( 1 ) kompott ( 1 ) krae ( 1 ) käsitsi ( 1 ) lappimine ( 1 ) lihavõtted ( 1 ) muffinid ( 1 ) mäng ( 1 ) pleegitamine ( 1 ) raamatud ( 1 ) rahvarõivad ( 1 ) reis ( 1 ) reklaampostitus ( 1 ) remont ( 1 ) salat ( 1 ) sein ( 1 ) sõrmus ( 1 ) triiksärk ( 1 ) trikoo ( 1 ) vest ( 1 ) voltimine ( 1 ) ümbrik ( 1 )
10 märts 2013

Vajan nõu ja abi: mul on ilus oranž pitsiriie!

Tereteretere!
Seekord oleks mul tarvis natukene nõuandeid ja arvamusavaldusi, sest ise pole ma veel päris hästi otsusele jõudnud, mida oma imeilusa kangaga peale hakata. Kunagi
Kanutiaia noortemajas moejoonist õppides, ütles õpetaja, et üldiselt ei tohiks osta kangast enne ideed ehk siis materjal tuleb valida selline nagu õmblemiseks vaja, mitte otsida, mida õmmelda, et kasutada ära materjal. Jaahh...eks nii see ilmselt ideaalis peakski olema, kuid samas möönis ka too õpetaja ise, et kui ikka väga ilusat kangast näeb ostab selle siiski ehkupeale ära, et küll miskit välja mõtleb... ja mina olen täpselt samasugune. Ühes eelnevas postituses juba kirjutasin, kuidas pärast mitmekuulist noolimist omale kena virsikukarva neljas suunas veniva pitskanga ostsin, kaks meetrit koguni, ning kuidas ma sellele alusmaterjaliks ostetud riidest hoopis topi õmblesin ja just sellest samast kangast tulebki täna juttu. Nimelt ei ole ma algusest peale teadnud, mida ma sest kangast valmis tegema peaksin ja suures osas seetõttu ka ostmisega venitasin, sest veensin ennast, et kui ei tea, mida õmmelda, pole seda järelikult vaja, kuid lõpuks sai ilumeel ikkagi võitu ning nii ta mul nüüd kodus seisabki. Selline siis:

Esimene mõte oli õmmelda pikkade varrukatega pluus, mida siis mõne lihtsa topi peal kanda saaks, sellele mõttele tuli vastumõte, mis oli kindel, et too pluus jääks pidulikuks puhuks liiga tavapäraseks ning igapäevaseks kandmiseks liiga pidulikuks ning ilmselt jääks kappi seisma.
Teine mõte oli ilmselt just see, mis enamiku lugejate peas juba praeguseks hetkeks formuleerunud on: kleit. Juba pikka aega on mulle silma jäänud seesugused pitskleidid, mille alumine läbipaistmatu kiht on korsetilõikeline, kuid läbipaistev pits katab ka dekoltee, miskit sellist:
http://pinterest.com/pin/135530270008209475/
 
http://pinterest.com/pin/135530270008209457/
 
http://pinterest.com/pin/135530270008209461/

või isegi varrukatega:
http://pinterest.com/pin/135530270008209472/
 
http://pinterest.com/pin/135530270008209464/

Sellist kleiti ei taha ma aga tegelikult väga õmmelda, kuna tegemist on minu meelest liiga piduliku rõivaesemega, jah, ma tahaksin sellist kleiti, jah, mulle väga meeldivad sellised kleidid, kuid kus ma seda tegelikult kannaks? Igapäevaseks patseerimiseks oleks ta liiga uhke, samas pidulikke kleite mul praegu just puudu ei ole, nagu olen ka varem kirjutanud ja lihtsalt uut kleiti, isegi ilma mõne mõjuva sündmuseta kappi seisma õmmelda... ei ole nagu väga mõtet vist?
Siis käis korra peast läbi ka idee õmmelda voltidega või kroogitud lai seelik, kuid pargipingil sellisest kangast seelikuga istuda jällegi ei raatsiks ning tegemist oleks taas suhteliselt ebapraktilise rõivaesemega.
Viimaseks leidsin veel ühe pildi kleidist, mis hakkas mulle koheselt meeldima, sest tundub küll väga kaunis, kuid samas mõnusalt argipäeva sobiv, küll aga oleks õmblemise poolest seda pisut keerukam teostada kui eelnevalt kirjeldatud kleite:
http://pinterest.com/pin/135530270008209470/

Veel olen mõelnud ka veidi vabamalt langevate pluuside-toppide peale, kuid need variandid ei ole just parimad juba seetõttu, et sinna sobiks rohkem jäigem ja venimatum pits.
Igaljuhul praegu olen otsustusvõimetu, kõigil variantidel on plusse ja miinuseid ja tahaksin ikkagi omale nii väga midagi sellest nii ilusast kangast õmmelda, seega ootangi teie mõtteid ja arvamusi :)

Aitäh ette,

Aveli :)

3 kommentaari :

  1. Mulle meeldib ikkagi see kleidi idee ja viimane kleit oli minu meelst isegi pidulikum, kui need vahepealsed. Mina isiklikult käiks küll sellise kleidiga igapäevaselt. Miks peaks argipäeval lihtsate ja tavaliste riietega käima. Naised võivad kogu aeg ilusad olla.
    Pikkade käistega ümber pluusi idee ei ole ka üldse mitte halb. Mina kannaks sellist ka igapäevaselt ja isegi pidulikeks puhkudeks ei ole liiga tavaline. Selline on minu arvamus ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eks ilus võib küll igapevaselt olla, jah ja mina olen ilmselt viimane inimene, kes miskisugust riietumisetiketi järgimist takka kiidaks, kuid siiski on teatud sündmused ja üritused, mille puhul tahaksin olla pisut uhkem kui tavalisel suvepäeval. Üheks selliseks on näiteks lõpetamine ja nood kleidid mis siin toodud, sarnanevad vägagi sellistega, mida ehk mõne aasta pärast oma lõpukleidiks plaaniks ja siis ei tahagi, et jääks mulje nagu igapäevase "rannakleidiga" aktusele olen tulnud (juhul kui väga sarnaseid ja pealegi suhteliselt peenest materjalist kleite igapäevaselt kannan). Kuid jah, ilmselt tuleb sellest kangast siiski kleit, täpset tegumoodi veel pisut kaalun, aga kleit it is! :)

      Kustuta
  2. Hallo, ik heb net goed nieuws met u gedeeld, vooral u, die een financieel nodig heeft. Iga ontmoette Sabinhelps, mis finantseerib 47 000 eurot, kui üürib 3% purgi kohta. Ik heb de lening binnen 72 uur ontvangen. Ze on eerlijk en serieus. Kui soovite ühendust võtta meiega: sabinhelps@gmail.com, siis võite saada rohkem teavet kui teil on vaja ühendust võtta, kui soovite ühendust võtta meiega: sabinhelps@gmail.com.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...